Rövid szárú edzőcipők Puma R78 JR

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma R78 JR tarka Kapható lányméretben. 37,38,35 1 2,37 1 2,38 1 2 Lány Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma R78 JR

További Tornacipők

Puma
24 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
31 590 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 751 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 215 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 459 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 240 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 239 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 539 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 942 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
30 979 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 539 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 459 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
36 899 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
9 292 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 589 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 459 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Skechers
25 979 Ft 22 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
14 871 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.