Telekosarasok Triumph AMOURETTE 300 W

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
70B

Termékleírás

Telekosarasok Triumph AMOURETTE 300 W Fehér Kapható női méretben. 70B Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph AMOURETTE 300 W

További Melltartók

Triumph
22 889 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
20 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 359 Ft 11 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
12 439 Ft 9 951 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
13 279 Ft 10 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 939 Ft 11 951 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nuance
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
9 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
19 979 Ft 15 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Dorina
8 590 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Petite Fleur
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
11 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calida
25 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.