TRIUMPH Melltartó 'Amourette Charm' testszínű

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Betét: Teljes betét; Pánt fajtája: Klasszikus pántok; Melltartó- bikini típusa: Balconette; Merevítő: Merevítővel; Zárás típusa: Horog; Minta: Univerzális színek; Részletek: Csipke; Extrák: Állítható vállpánt, Sima szövet; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
TRIUMPH Melltartó 'Amourette Charm'  testszínű

További Melltartók

Triumph
21 979 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
19 711 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Calida
24 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Etam
14 740 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Wonderbra
14 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Lascana
12 990 Ft 10 370 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
7 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.