TRIUMPH Slip 'Body Make-Up Soft Touch' fekete

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Minta: Univerzális színek; Extrák: Ton inTon tűzések, Lágy fogantyú; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
TRIUMPH Slip 'Body Make-Up Soft Touch'  fekete

További Bugyik

Triumph
17 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 687 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
17 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
11 969 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
9 751 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Calvin Klein Jeans
14 679 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
9 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
23 949 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
8 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Emporio Armani
15 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.