Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

22 749 Ft 19 337 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 90E,EU 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Kicsinyitők
-15%
Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

További Melltartók

-15%
Triumph
25 509 Ft 21 683 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
18 703 Ft 16 365 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
25 509 Ft 21 683 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
16 663 Ft 14 580 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
22 749 Ft 19 337 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
22 749 Ft 19 337 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
adidas core
12 790 Ft 8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
DIM
13 599 Ft 11 899 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nuance
20 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
16 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur Gold
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.