Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

21 599 Ft 17 279 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 90E,EU 70C,EU 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Kicsinyitők
-21%
Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

További Melltartók

-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
15 823 Ft 13 845 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Nuance
12 990 Ft 11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Petite Fleur Gold
10 990 Ft 9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Playtex
10 951 Ft 9 582 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Wonderbra
12 887 Ft 8 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
H.I.S
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Nuance
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Nuance
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-23%
H.I.S
10 190 Ft 7 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Urban Classics
12 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
DIM
18 569 Ft 14 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.