Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

20 799 Ft 16 639 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
90F

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 90F Női Fehérnemű Kicsinyitők
-21%
Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

További Melltartók

-21%
Triumph
22 259 Ft 17 807 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 949 Ft 19 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 969 Ft 19 975 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 969 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
20 389 Ft 16 311 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
22 889 Ft 18 311 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 969 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
21 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
20 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 109 Ft 11 287 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
15 189 Ft 12 151 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 939 Ft 11 951 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nuance
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
23 299 Ft 18 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Guess
16 490 Ft 14 290 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.