Telekosarasok Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH

21 599 Ft 17 279 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Telekosarasok Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH Fekete Kapható női méretben. 70B,75B,EU 75C,75D,80B,80C,85B,85C,80D,70A Női Fehérnemű Telekosarasok
-21%
Telekosarasok Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH

További Melltartók

-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
15 823 Ft 13 845 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 510 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-38%
Wonderbra
18 087 Ft 11 305 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
DIM
18 569 Ft 14 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Wonderbra
13 887 Ft 10 415 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-13%
Playtex
10 951 Ft 9 582 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Wonderbra
12 887 Ft 8 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Playtex
11 591 Ft 7 245 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
12 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-40%
Calvin Klein Underwear
14 490 Ft 8 695 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-16%
Magic Bodyfashion
8 390 Ft 7 130 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.