Kicsinyitők Triumph CONTOURING SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph CONTOURING SENSATION Fekete Kapható női méretben. EU 75C,75D,80C,85C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Kicsinyitők
Kicsinyitők Triumph CONTOURING SENSATION

További Melltartók

Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 659 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 767 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Hunkemöller
13 490 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
12 990 Ft 10 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Calvin Klein Underwear
18 490 Ft 14 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
13 679 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
12 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Magic Bodyfashion
18 490 Ft 16 640 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Nuance
13 790 Ft 11 030 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
15 790 Ft 12 630 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.