Telekosarasok Triumph INFINITE SENSATION

15 823 Ft 13 845 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
70B

Termékleírás

Telekosarasok Triumph INFINITE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 70B Női Fehérnemű Telekosarasok
-13%
Telekosarasok Triumph INFINITE SENSATION

További Melltartók

-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
21 599 Ft 17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 219 Ft 19 375 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Wonderbra
12 887 Ft 8 055 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-50%
Free People
16 490 Ft 8 245 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-26%
Wonderbra
13 887 Ft 10 415 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-38%
Wonderbra
18 087 Ft 11 305 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.