Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT Fekete Kapható női méretben. EU 75C,75D,80C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

További Melltartók

-21%
Triumph
23 269 Ft 18 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
20 729 Ft 16 583 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-30%
adidas core
12 790 Ft 8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Petite Fleur Gold
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Pieces
8 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Calida
30 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.