Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

22 749 Ft 19 337 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT Fekete Kapható női méretben. EU 75C,75D,80C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
-15%
Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

További Melltartók

-15%
Triumph
22 749 Ft 19 337 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
18 703 Ft 16 365 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
25 509 Ft 21 683 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
22 749 Ft 19 337 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
25 509 Ft 21 683 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
16 663 Ft 14 580 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Wonderbra
19 047 Ft 16 666 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-11%
Magic Bodyfashion
16 490 Ft 14 840 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
DIM
13 599 Ft 11 899 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Playtex
12 415 Ft 10 863 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Hunkemöller
13 490 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-22%
Hunkemöller
12 490 Ft 9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Calvin Klein Underwear
16 490 Ft 13 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-15%
DIM
19 549 Ft 16 617 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.