Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY

23 019 Ft 18 415 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY Fekete Kapható női méretben. 75C,75D,80C,85C,90C,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
-21%
Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY

További Melltartók

-21%
Triumph
22 389 Ft 17 911 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
20 919 Ft 16 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
25 109 Ft 20 087 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
20 509 Ft 16 407 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
25 089 Ft 20 071 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
20 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
15 279 Ft 12 223 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 189 Ft 11 351 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-30%
adidas core
12 790 Ft 8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
DIM
16 739 Ft 13 391 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
13 349 Ft 10 679 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
15 019 Ft 12 015 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nuance
15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
23 439 Ft 18 751 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.