TRIUMPH Melltartó 'Lovely Micro' fekete

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
70

Termékleírás

Betét: Félbetét; Pánt fajtája: Levehető pántok; Melltartó- bikini típusa: Trikó; Merevítő: Merevítővel; Minta: Univerzális színek; Extrák: Állítható vállpánt
TRIUMPH Melltartó 'Lovely Micro'  fekete

További Melltartók

Triumph
16 191 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 175 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Magic Bodyfashion
7 490 Ft 6 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
18 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Petite Fleur
20 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
18 586 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Petite Fleur Gold
9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.