TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series' fekete

18 490 Ft 14 790 Ft
A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
S M L XL

Termékleírás

Minta: Univerzális színek; Extrák: Alakformáló; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
-21%
TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series'  fekete

További Fehérnemű

-21%
Triumph
20 729 Ft 16 583 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
23 269 Ft 18 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
11 849 Ft 9 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
16 929 Ft 13 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
18 169 Ft 14 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Magic Bodyfashion
11 990 Ft 9 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Vivance
11 790 Ft 10 610 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Damart
15 229 Ft 12 183 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
23 699 Ft 18 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-40%
Vivance
11 790 Ft 7 075 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 510 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
adidas core
12 790 Ft 8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.