TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series' fekete

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
S M L XL

Termékleírás

Minta: Univerzális színek; Extrák: Alakformáló; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series'  fekete

További Fehérnemű

Triumph
22 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 199 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 859 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 199 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 431 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
9 407 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
17 690 Ft 14 150 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
13 790 Ft 12 410 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Bjorn Borg
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-30%
Petite Fleur
11 790 Ft 8 255 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.