TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series' fekete

14 490 Ft 12 490 Ft
A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
S M L XL

Termékleírás

Minta: Univerzális színek; Extrák: Alakformáló; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
-14%
TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series'  fekete

További Fehérnemű

Triumph
16 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 191 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 215 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 175 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 191 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
9 255 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Bench
13 790 Ft 11 030 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Magic Bodyfashion
14 490 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Wonderbra
14 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
17 690 Ft 14 150 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Bjorn Borg
5 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.